گل پسرگل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

امیرعلی هدیه خدا

بابا علی

1392/1/11 15:22
نویسنده : مامان و بابا
413 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی جون جونی

بابایی شتمو من

عسل طلا خوب غذا بخور تا بزرگ بشی چاق بشی چله بشی وقتی اومدی من بخورمت. باشه بابایی

دیروز شما فسقلی قلقلی شتمو هوس پیتزا کردی بودی آخه بابا جان شما مگه تا حالا پیتزا خوردی که هوس می کنی. خشگل طلا شما باید هواستو جمع کنی آخه فست فود برای شما و مامانی سارا خوب نیست.

بابایی مجبور شد براتون پیتزا خونگی درست کنه. امیدوارم اونایی که می خونن دلشون نخواد. آخه خیلی خوشمزه نشده بود. ولی برای شما قلقلی ناز طلا پیتزای گوشت (بوقلمون و گوسفند) و سبزیجات براتون درست کردم.امیدوارم از دست پخت پدر رضایت کامل داشته باشید. بابایی بالا غیرتاً منو اینقدر مجبور به آشپزی نکن دیگه باشه بابایی جون جونی.

بابایی خشگلم حالت خوبه عسل طلا. بابایی یه مقدار کمتر مامانی سارا رو اذیت کن بذار راحت غذا بخوره باشه عسلی.

مراقب خودت باش بابایی جون جونی  

بوس بوس بوس

ماچ   ماچ  ماچ

دوست دارم جیگر طلا عسل بلا خشگل ناناز

فعلاً بای بای   بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان مهساجون ومحمدمعین جون
11 فروردین 92 16:04
سلام سلام چه خبر خوشی تو سال جدید هم نی نی تون مبارک هم سال نو مبارک یه سری هم به ما بزنین لطفا
مامان تسنیم
11 فروردین 92 16:17
اتفاقا دیروز تو فکر اون پیتزایی بودم که تو کربلا هوس کردی که یه روز برات درست کنم


ممنون ، دیگه طاقت نیاوردم و علی جون مجبور شد دست به کار بشه!
مامان سونیا
11 فروردین 92 16:48
به نی نی وبلاگ خیلی خوشاومدید امیوارم هرچه زودتر نی نی خوشگلتون بیاد توی بغلتون و انتظار دیدار نی نی خوشگلتون به سر بیاد احساساتتون رو خیلی زیبا نوشتید کلی از خوندنش ذوق کردم به وب ما هم یک سر بزنید و خوشحالمون کنید
فینگیل بانو
11 فروردین 92 19:00
دایی عمو
17 فروردین 92 15:22
سلام جیگر عمو قربونت برم که از الآن داری بابایی رو اذیت میکنی عزیزم تو آزادی هرچی دلت میخاد هوس کن!!!!بابایی هم اگه نرسید خاله زینب و من تو نوبتیم
خانمي
29 دی 92 19:53
سلام من تازه وبلاگتونو پيدا كردم تك تك دارم پستارو ميخونم. اي جان خوشبحالت ني ني باباييت خيلي با مزه باهات حرف ميزنه