گل پسرگل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

امیرعلی هدیه خدا

سیزده بدر

1392/1/14 9:54
نویسنده : مامان و بابا
425 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز سیزده بدر یا به قول بعضی ها روز طبیعت بود ، ما هم مثل بقیه برای اینکه نحسی 13 نگیرتمون رفتیم بیرون.

جای خیلی دوری نرفتیم ، من و بابا ، مامان تی تی و بابا خلیل، خاله مائده و عمومحسن ، خاله الهام و عمو حجت و مامانی و بابایی نازگل .

خیلی خوش گذشت ، من که فقط خوردم . دریغ از یه قدم راه رفتن!!

ناهار بابا خلیل آب گوشت درست کرده بودند ، فوق العاده بود ، مامانی نازگل هم لوبیاپلو آورده بودند ، وای خدایا دلم خواست !!!

راستی برای ناهار عمه حمیده نازگلی هم اومدند.

برای عصر هم مامانی نازگل آش درست کردند ، خیلی مزه داد ولی تا صبح از دل درد نتونستم بخوابم.

ولی درکل روز خوبی بود . با خاله الهام و عمو حجت دومینو بازی کردیم و این تنها فعالیت غیر خوراکی من بود !!

بابا علی هم در رقابتی با عمو حجت کل انداختند و بابایی 89 تا رو پایی زدند!!!

آخرسر هم برای سلامتی شما سبزه گره زدم .

همه آرزو کردند سال دیگه با جمعیت بیشتری دور هم جمع شیم.

امیدوارم سال دیگه با هم بریم سیزده بدر

دوست دارم

بوس بوس

به نازگلی هم سلام برسون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

انسیه
14 فروردین 92 14:18
مامان سارامابه جمع دوستای شما راه داریم لینکم میکنی راستی باباعلی نینی شماکه صالح بودن نینی واستون مهمه کتاب ریحانه بهشتی روبگیرین حداقل کارهای حاملگی روازاونجابخونیدقبل حاملگی که فرصت نداده فسقلیواسه مامان ساراهم اطلاعات خوبی داره درهمه مواردبگیرین میبینین عالیه وکتاب زیباترین هدیه وفرزندزیبا