گل پسرگل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

امیرعلی هدیه خدا

آذر 94

1394/11/11 13:40
نویسنده : مامان و بابا
588 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پیکاسوی من

حسابی عاشق نقاشی هستی و البته ماهر. 

دایره یا به قول خودت ( دال له ) رو کامل و خوشگل می کشی. من گورخز رو می کشم و شما خط خطیش می کنی . و چشم چشم دو ابرو هم خیل قشنگ می کشی. البته روند تکمیلی اش رو تو عکس ها برات می ذارم. 

کلا هر  دفتری که برات می گیریم ظرف یک روز تموم میشه  و همه اش به ما میگی گورخز ، زرافه و ... برات بکشیم . امیدوارم در آینده هم موفق باشی 

تو این ماه چند روزی تعطیل بود و یه سفر رفتیم شمال. 

آرایشگاه هم رفتی که خیلی جالب نشد.

یه دوست خیالی هم به اسم علی داری که عکسش رو برات می ذارم . یه روز هی مس گفتی مامان علی خوراکیم رو خورد ، و کلا با علی بازی می کردی ، میگفتی علی بیا کولم سوار شو  و... ، من متعجب بودم علی کیه که یهو فهمیدم منظورت کیه 

چند روزی هم باهان هم بازی بود ولی بعدش کلا فراموشش کردی.

 

و ادامه بازیگوشی ها...

 

مسیر لنگرود به انزلی

 

عینکم رو گرفتی و خودت قشنگ گذاشتی رو چشمات

حسابی کیف کردم

 

 

ساحل چمخاله

 

رامسر - رستوران لطفی

 

 

دوست امیرعلی ، علی !!!!

 

 

 

 

 

بابا خلیل و فسقلی ها!!!

به هوای نی ها آب پرتقال می خوری 

 

 

 

 

امامزاده باغ فیض 

 

عاشق کیکی 

البته خامه کیک ماهم گاهی برات می گیریم

 

من و بابا علی گرم تماشای تلویزیون بودیم ، که بابا علی رفتن آب بخورن که با این منظره روبرو شدن ، مشکل این بود که پاک نمی شد 

یه روز رفتم تو اتاق دیدم نیستی ، کلی ترسیدم 

بعد فهمیدم ساکت و بی صدا رفتی تو کمد و در  رو بستی

کاردستی مامان سارا و امیرعلی 

البته بیشترش رو شما رنگ کردی

 

 

 

اینم چشم چشم دو ابرو هات

 

 

 

 

دورت بگردم با این نقاشی 

البته کل اینها در طول دو روز اتفاق افتاده

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)