گل پسرگل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه سن داره

امیرعلی هدیه خدا

مرداد 93 - عید فطر - نایین

سلام   دومین ماه تابستان همزمان شد با تعطیلات عید فطر ، ما هم همراه خاله بهاره و مامان تی تی و بابا خلیل تصمیم گرفتیم ازین تعطیلات استفاده کنیم و بریم نایین. خیلی خوب بود و خوش گذشت.   صبح روز عید و نی نی های مرتب و خوش تیپ. کلا علاقه خاصی به وسایل آوایی داری ، جالبه با این لیوان خودت اصلا آب نمی خوری !!!  اینم از شیشه شیر آوا!!!         امیرعلی و مامان هنگامه !!! هنگامه جون خیلی مراقبت بود و خیلی ناز بهت می گفت مامان ، جانم !!     امیرعلی و نارین قلعه ، نماد نایین      ...
28 مرداد 1393

سفرنامه (3)

این هم از سری آخر عکس های سفر روز سوم صبح دوباره رفتیم مکس اینم یه نوعی از نارگیل بود که به نظرم جالب بود و عکسش رو برات گذاشتم.   قربون این معصومیتت   عصر هم اول رفتیم جمیرا و لب ساحل.       ولی از اونجایی که شما چشم و دل پاکی وقتی رسیدیم به ساحل خوابت برد.   بعد هم رفتیم ابن بطوطه که واقعا معماری زیبایی داره . این بازار 5 فاز داره که هرکدوم متعلق به یه کشوره و نشون دهنده معماری اون کشور. ایران ، چین ، هند ، مصر و تونس         اینم یه سری از عکس هات در هتل :    ...
8 تير 1393

سفرنامه (2)

بازم سلام   یه سری دیگه از عکس های سفر روبرات تو این پست می ذارم.       از اول سفر و حرکت از خونه بابا خلیل به سمت فرودگاه شروع می کنیم. پروازمون ساعت 1.:30 صبح روز پنج شنبه بود.         یک ساعتی تو فرودگاه بودیم و بعد هم سوار هواپیما شدیم . موقع سوار شدن به دلیل یه مشکلی حدود 20دقیقه دیرتر پریدیم . که چون فضا بسته بود، باعث شد شما یه کوچولو کلافه شی .   وقتی رسیدیم . بعد از خوردن ناهار و یه استراحت خیلی خیلی کوتاه رفتیم سیتی سنتر دیره. شما واقعا خسته و کلافه شده بودی . و چون شب جمعه بود همه جا خیلی شلوغ بود و برای برگشت هم خی...
7 تير 1393

تعطیلات و سفر به نایین

سلام عسلی تعطیلات آخر ماه صفر رو با خانواده رفتیم نایین. این اولین مسافرت رسمی شما و آوا جونی بود. خدا رو شکر همکاری کردی و پسر خوبی بودی. البته موقع رفت خیلی بهتر بودی ولی تو مسیر برگشت خیلی قر زدی و انگار خسته شده بودی . البته ما در این سه روزی که اونجا بودیم نتونستیم خیلی جایی بریم چون از همون شب اول ، نمی دونم چرا بدن من کهیر زد و تا آخرین شب هم تما م بدنم می خارید و کهیر داشت حتی ماست و سدر و آمپول کرتون و ... جواب نمی داد. هنوز هم یه ذره از اثراتش باقیه . خیلی تجربه بدی بود حسابی کلافه می شدم و از همه بیشتز نگران شما بودم که نه می تونستیم جایی بریم و نه خوب بهت برسم. ان شا الله دفعه بدی جبران می کنم.   اینم یه سری از عکس...
17 دی 1392

عید فطر و مسافرت

سلام گل پسر من عیدت مبارک امسال که به یمن وجود شما مامان سارا نتونست روزه بگیره. ولی انصافا با این گرمای شدیدی که بود باید یه ایول و خسته نباشید به اونایی گفت که تو این ماه توفیق روزه داری داشتند.   به مناسبت عید فطر و هم به عنوان آخرین سفر قبل از به دنیا اومدن شما ( البته شاید آخرین سفر) ، رفتیم مرزن آباد پیش خاله مهری . اول همه فکر می کردن عید پنج شنبه است برای همین قرار بور جمعه برگردیم. اما وقتی جمعه عید شد ، تصمیم گرفتیم شنبه برگردیم. اما به خاطر ترافیک شدید روز یک شنبه ، بعد از رفتن به زیارت عبدالوافی ( کلارستان ) برگشتیم تهران .   خیلی عکس نگرفتیم ولی یه چند تایی هست که تو ادامه مطب می ذارم. این عکس آرش...
21 مرداد 1392

باغ پرندگان

سلام پسملی ما شا الله خدا رو شکر خوب داری فعالیت می کنی    به سلامتی بابا خلیل هم رفتن کربلا. خوش به حالشون ، جای ما خالی    به خاله مائده و عمو محسن پنجمین سالروز ازدواجشون رو که دوم مرداد بود تبریک می گم . و آرزو می کنم زندگی خوب و خوشی رو با سلامتی در کنار هم داشته باشن و هرچه زودتر هم سه نفره بشن .     جمعه با خاله الهام اینا چهارتایی در حرکتی کاملا عاقلانه رفتیم باغ پرندگان . واقعا جای قشنگی بود اما نه برای ظهر یه روز مردادی اونم تو ماه رمضون. منم که روزه نبودم کم آوردم دیگه چه برسه به بابا علی و خاله و عمو   امیدوارم این گردش علمی برات خوب بوده باشه و با پرندگان قب...
5 مرداد 1392

تعطیلات قبل از ماه رمضان

سلام گلم 19 تیر ماه رمضون شروع می شه . برای همین ما به عنوان تعطیلات قبل از این ماه تصمیم گرفتیم با خاله الهام اینا ( 5 نفری ) ، بریم سفر. یعنی 13،14 و 15 تیر. البته من که امسال به یمن حضور شما روزه نمی گیرم . خیلی سفر خوبی بود و کلی جاهای جدید رفتیم و تجربه های جدید داشتیم . مقصد سفرمون اسما محمود آباد بود. از تهران ساعت 3:30 صبح راه افتادیم و ساعت 6 عصر رسیدیم محمود آباد . آخه راه مستقیم رو نرفتیم و جاده کجور رو انتخاب کردیم . واقعا معرکه بود . جاده جنگلی با مه و البته سرد . خیلی بهمون خوش گذشت. و برای رعایت حال شما و استفاده حداکثر از طبیعت تا چهارتا درخت می دیدیم می زدیم کنار و استراحت می کردیم. عکس پایین مربوط به ا...