گل پسرگل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

1392/4/17 14:58
نویسنده : مامان و بابا

سلام گلم niniweblog.com

19 تیر ماه رمضون شروع می شه . برای همین ما به عنوان تعطیلات قبل از این ماه تصمیم گرفتیم با خاله الهام اینا ( 5 نفری ) ، بریم سفر. niniweblog.comیعنی 13،14 و 15 تیر.

البته من که امسال به یمن حضور شما روزه نمی گیرم .niniweblog.com

خیلی سفر خوبی بود و کلی جاهای جدید رفتیم و تجربه های جدید داشتیم .

مقصد سفرمون اسما محمود آباد بود. از تهران ساعت 3:30 صبح راه افتادیم و ساعت 6 عصر رسیدیم محمود آباد .

آخه راه مستقیم رو نرفتیم و جاده کجور رو انتخاب کردیم .

واقعا معرکه بود . جاده جنگلی با مه و البته سرد. خیلی بهمون خوش گذشت.

و برای رعایت حال شما و استفاده حداکثر از طبیعت تا چهارتا درخت می دیدیم می زدیم کنار و استراحت می کردیم.

عکس پایین مربوط به اول جاده کجور کندلوسه . اینجا یه ساعتی می شد که صبحانه ( کنار مدکرودبار ) رو خورده بودیم ، وایسادیم یه چایی زغالی حسابی خوردیم و بابا علی هم جوجه های ظهر رو آماده کردند .

کندلوس

بعدش برای ناهار رفتیم جلوتر . یه جایی که قبلا با بابا علی زیاد رفته بودیم و لی این اولین بار بود که سه تایی می رفتیم .

وقتی رسیدیم به محل اسکانمون . اول رفتیم بیلیارد بعد هم رفتیم لب ساحل . از جایی که بودیم ده قدم تا ساحل بود ولی ما فقط همون یه دفعه اونم یه ربع رفتیم ساحل.

روز جمعه هم رفتیم روستای لاویج ، چارک جنگلی کشپل. ولی انصافا تا جایی که جاده می رفت ما هم می رفتیم . اونجا هم خیلی خنک و قشنگ بود.

لاویج

روز شنبه هم بعد از تماشای بازی والیبال ایران کوبا وخوشحالی از برد ایران جامون رو تحویل دادیم و راهی جاده شدیم. ولی باز هم راه راست رو نرفتیم و از سمت یوش بلده به سمت تهران حرکت کردیم . ساعت 9:30 راه افتادیم و 9:15 شب خونه بودیم.

آب پری

اینجا بابا علی داشتن با زحمت فراوان برای گل پسری تمشک می چیدن.

ما انقدر جاده رو ادامه دادیم که از ابرها هم بالاتر رفتیم.

سر راه به یوش هم سر زدیم و خونه نیما یوشیج هم دیدیم . خونه خیلی قشنگی بود و معماری اش طوری بود که داخل اتاق هاش خنک رو به سرد بود.

وسط های راه هم به کلی گل شقایق رسیدیم . من فکر نمی کردم که شقایق ها اینقدر بزرگ می شن.