گل پسرگل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

امیرعلی هدیه خدا

عید فطر و مسافرت

1392/5/21 11:35
نویسنده : مامان و بابا
460 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر من

عیدت مبارک

امسال که به یمن وجود شما مامان سارا نتونست روزه بگیره. ولی انصافا با این گرمای شدیدی که بود باید یه ایول و خسته نباشید به اونایی گفت که تو این ماه توفیق روزه داری داشتند.{#emotions_dlg.e43}

 

به مناسبت عید فطر و هم به عنوان آخرین سفر قبل از به دنیا اومدن شما ( البته شاید آخرین سفر) ، رفتیم مرزن آباد پیش خاله مهری . اول همه فکر می کردن عید پنج شنبه است برای همین قرار بور جمعه برگردیم. اما وقتی جمعه عید شد ، تصمیم گرفتیم شنبه برگردیم. اما به خاطر ترافیک شدید روز یک شنبه ، بعد از رفتن به زیارت عبدالوافی ( کلارستان ) برگشتیم تهران .

 

خیلی عکس نگرفتیم ولی یه چند تایی هست که تو ادامه مطب می ذارم.

این عکس آرش ، نی نی خاله نازیه ، که قاعدتا هم بازی شما می شه. امیدوارم برای هم دوستای خوبی باشید.

 

این عکسا رو هم از خونه خاله مهری گرفتیم.

 

 

 

 

عکس زیر هم از مدکرودبار گرفتیم . روز جمعه عصر وقتی ما رفته بودیم لب رودخونه ، مامان تی تی همراه خاله مانده و عمو محسن در راه برگشت به تهران اومدن پیشمون و یه نیم ساعتی باهم بودیم.

مامان تی تی کامیون شن کشی رو که برات خریده بودن بهمون نشون دادن و بعد هم یه خاطره از بچگی من تعریف کردن که باعث شدن خاله گلی و بابا علی هی خاطره رو یاد اوری کنن و به من بخندن. ولی من اینجا نمی تونم تعریف کنم که چی بوده . 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سودابه
21 مرداد 92 20:48
همیشه به گشت خانم..مواظب فسقلی ما باش
مامان تسنیم
22 مرداد 92 8:37
پس واجب شد بیام ببینمت بگی اون خاطره چی بوده
فکر کنم این امیرعلی خان مارکوپولو بشه


بلکه حس کنجکاوی ات باعث بشه یه سر به ما بزنی !
بابای تسنیم
22 مرداد 92 16:15
بعد هی بابای امیر علی میگه من نمیپیچیونم!!!!در حالی که این عکس های زیبا حکایت از پیچوندن داره


ای آقا ما می پیچونیم یا شما !!!
مامان تسنیم
23 مرداد 92 9:28
برو این سایت یه سر بزن به بهار هم نشون بده
http://taishabibi.com/


ممنون عزیزم
مائده(ني ني بوس)
24 مرداد 92 2:34
به به!معلومه به گل پسر هم خيلي خوش گذشته