گل پسرگل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

امیرعلی هدیه خدا

بدون عنوان

1392/4/1 10:40
نویسنده : مامان و بابا
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

حسابی شیطونی هات گل کرده . مرسی من گفتم تکون ولی نه دیگه اینجوری .

دو شنبه رفتیم دکتر سونو رو نشون دادیم. شکلکـ های خانومی

خانم دکتر گفتن خدا رو شکر همه چی خوبه . قرص آهن رو هم باید شروع کنم.

روز سه شنبه هم عصر بازی ایران   با کره جنوبی بود برای رفتن به جام جهانی. بابا علی هم اومدن خونه که بازی  رو ببینن. خدا رو شکر با کلی استرس بازی رو بردیم .  من که اصلا فوتبال دوست ندارم ولی بابا علی امیدوارن که سال دیگه بازی ها رو به همراهی شما پسمل ناز ببینن.

بعد هم با خاله الهام اینا رفتیم پونک . ما می خواستیم بریم بوستان . کلی آدم تو میدون  داشتن شادی می کردن و می رقصیدن .  و کلی هم ترافیک شده بود

. ما که ماشین رو خیلی پایین تر پارک کردیم و پیاده رفتیمشکلکـ های خانومیشکلکـ های خانومی .

خیلی ها هم الکی تو ترافیک مونده بودن مثل باباخلیل و عمو وحید .

همینه که تیم ملی هیچ وقت نمی بره برا این که می دونه مردم ما جنبه اش رو ندارن.

 

 

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامی شایان(زهرا)
29 خرداد 92 17:48
انشالله به سلامتی...برات دوران بارداری خوبی رو ارزو میکنم


مرسی عزیزم
مامان تسنیم/خاله زینب
30 خرداد 92 9:30
پسمل پرانرژی
راستی سارا جون همیشه برای پست هات موضوع مرتبط بذار که بعدا راحت تری پیداشون کنی از ما گفتن بود


دست گلت درد نکنه مرسی از راهنمایی ات
تسنیم رو هم ببوس
SaYa
2 تیر 92 22:15
عزیزم خوشحالم که خوبی امیدوارم که همیشه شاد باشی عزیزم وای قرص آهن من ازش متنفررررم به حد مرگ هرجوری بخورم حالم بد میشه وای آره بازی سراسر استرسی بود بخدا
SaYa
2 تیر 92 22:15
در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی . میلاد امام زمان بر تو دوست مهربونم مبارک
سودابه
8 تیر 92 20:09
عزیزم تو 7 ماهگی باید واکسن کزاز بزنی..


مرسی عزیزم