گل پسرگل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

امیرعلی هدیه خدا

پسر هجده هفته و دو روزه ما

1392/4/1 10:44
نویسنده : مامان و بابا
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

امروز ( 21/3/92 ) با بابا علی رفتیم سونو. و من فهمیدم تو این مدت با اسم اشتباه  با شما حرف می زدم.

سونو امروز بهترین سونویی بود که تا حالا رفته بودیم. ماشاالله حسابی بزرگ شدی.

امروز تونستیم ستون فقرات ، دستات همراه با انگشتاش و حتی کف پات رو هم ببینیم.قلبت که مثل قلب گنجشک می زد. بابا علی متذکر شدن که ساق دست و پات رو هم دیدیم. بابا علی که حسابی ذوق زده شده بودن.

مامان قربون صورت نازت بره .بغل

خدارو هزاران مرتبه شکر همه چی خوب بود.  فردا تولد امام حسینه و این هم عیدی امام حسین به ما ست.یه نی نی کربلایی ناز. 

در آخر هم خانم دکتر گفتن که شما گل پسری.

فقط یه اشتباه کردم و اینکه سی دی عکست رو نگرفتم. من نمی دونستم از اول باید می گفتم که عکس ها رو  ذخیره کنن ولی من دیر گفتم و دیگه عکسی نبود. خیلی حیف شد. ابروافسوس

اگه بشه حتما دفعه های بعد سی دی رو می گیرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله الهام
21 خرداد 92 23:36
مبارکه.............................................................................................................................................................جیغ دست هورای بلند!!!!!....................................................................................................پسمل ناز خوش اومدی


ان شا الله نی نی ناز شما
خاله فاطمه
23 خرداد 92 12:34
ای جااااااااااااااان پسمله
مبارکه سارا جونم
خیلی مواظب خودت باش


به به خاله فاطمه
چه عجب!!!
دیدی خاله چقدر دنبال اسم دخترونه گشتیم !!!!!!!!!!!!

ما منتظر لباس های پسرونه خوشگل هستیم
SaYa
23 خرداد 92 14:43
عزیززززززم
مبارررررکه
خوشحالم که همه چی نرماله سارا جون


مرسی عزیزم
سودابه
23 خرداد 92 15:52
مبارکت باشه عزیزم گل پسریت....ایشالا صحیح و سالم بیاد تو بغل مامانیش


مرسی عزیزم
مامان ازاده
23 خرداد 92 19:31
سلام خانمی
من تازه با وبت اشنا شدم
گل پسرم چطوره؟
یادش یخیر منم تو هفته18 بود رفتم سونو و بهم گفت نی نیم پسله
مواظب خودتون باش عزیزم


مرسی گلم
خوشحال شدم به ما سر زدید