گل پسرگل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

امیرعلی هدیه خدا

سلام ده هفته ای ما

1392/4/1 11:08
نویسنده : مامان و بابا
289 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

همونطور که بابا علی گفتند ، دیروز 26 فروردین ، سه تایی رفتیم سونوگرافی و تونستیم روی ماه شما رو زیارت کنیم.

وقتی خانم دکتر گفتند شما سه سانتی ما کلی ذوق کردیم و باباعلی هم سریع بند انگشتشون رو به من نشون دادن که یعنی اینقده ای !!!!!!!

وقتی خانم دکتر تکونت می دادن ، شما هی تکون می خوردی ، ولی یه دفعه وقتی که ساکن بودن شما خودت دستای نازت رو بران تکون دادی . خیلی لحظه قشنگی بود. می تونم بگم اولین بار بور که واقعا حست کردم و باور کردمت. از دیروز که ا.نجوری دیدمت دارم برای سونوس بعدی که دو هفته دیگه است لحظه شماری می کنم تا بتونم زودتر ببینمت.

بابا علی که کلی ذوق کرده بودن و هی به شما می گن فسقلی سه سانتی متری ، ده هفته ای !!!!!

 

عصر هم برای نشون دادن جواب سونو رفتیم پیش خانم دکتر . خدا رو شکر گفتن همه چیز رو به راهه و برام یه سری آزمایش نوشتند و سونو غربالگری که دو هفته دیگه باید برم . جواب این سونو خیلی مهمه ، امیدوارم مسئله ای نباشه.

از دیروز هم با خاله بهار برام هم سر اندازه نی نی ها کری می خونیم . آخه نی نی اونا ماشا الله خاله قربونش بره 10-15 سانتی متره. کی باشه هردو تا تون 100 سانت بشید !!!! قربون جفتتون برم من

ماچماچ  یه بوس برا شما

یه دونه واسه سارگل جون

فعلا بای بای

بعدا عکس سونو رو هم می ذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)