گل پسرگل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرعلی هدیه خدا

کلاس بارداری

1392/4/1 11:01
نویسنده : مامان و بابا
549 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

 

پنج شنبه دومین جلسه کلاس بیمارستان بهمن بود. نی نی جون می شه بگی چه حکمتیه که هر پنج شنبه صبح شیطونی ات می گیره و سبزسبز ؟؟

این هفته درباره علائم هشدار صحبت کردند و بعد یه سری حرکات ورزشی بهمون یاد دادند. ولی وقتی می خواستند صدای قلب نی نی ها رو بشنوند ، شما هم زیاد تکون می خوردی ، هم اینکه شما خیلی کوچولویی برا همین فقط یه صدای خیلی خیلی ریزه اونم به زحمت شنیدیم .

بعد هم رفتیم بلوک زایمان و با محیط اونجا آشنا شدیم .

کلا کلاس خوبی بود.

برای ناهار هم رفتیم خونه مامان مهین . آش رشته پخته بودن خوشمزه

عصر هم بابایی علی ، برای من بالش بارداری دوختن ! خدایی خیلی خوب شد . دستشون درد نکنه .

 

مراقب خودت باش گلم

بای بای ماچماچماچبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فرناز خاله آرسن جون
22 اردیبهشت 92 22:53
سلام وای خیلی جالبه یعنی وقتی خوندم موضوع رو کلی متعجب شدم اما قربونش برم عجب حکتی داره خدا دو تا نی نی میاد تو جمعتون ،با هم بزرگ میشن وای فکرشم خوبه بهتون از صمیم قلب تبریک میگم در ضمن نی نی هاتون به دنیا بیاد شما هم کلی عکسهای خوب میگیرین مطمنم اونوقتم ما میاییم عکسهای نی نی شما رو میبینیم آرسنم دوستای جدید پیدا میکنه


ممنون عزیزم
خیلی خوشحالم کردید.
آره واقعا حکمت خدا غیرقابل پیش بینیه .
آرسن جون رو از طرف من ببوس
فرناز خاله آرسن جون
28 اردیبهشت 92 23:21
سلام گلم حالت چطوره؟ کوچولو چطوره ؟مامنش رو اذیت نمیکنه شیطونی نمیکنه ؟


سلام عزیزم
آرسن جون خوبه؟

خدا و شکر نی نی خوبه منم اذیت نمی کنه
شیدا
29 اردیبهشت 92 22:45
بالش بارداری چیه؟


سلام
یه بالشه که شکل c یا u هست. تو این دوران تو ماه های بالا لازمه به پهلو بخوابی این بالش کمک می کنه رو شکم نیفتی و یه جورایی گاردته و محافظ .
MASI
17 تیر 93 10:48
سلام عزیزم میخواستم بدونم از کلاس های خانم طیبی راضی بودید؟ودکترتون کی بوده و اینکه طبیعی بودید یل سزارین.ممنون میشم راهنمایی کنید منم میخوام این کلاسها رو برم.میخوام بدونم خوبه آیا
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم من که از کلاس ها راضی بودم بهترین بخشش این بود که هر هفته با افرادی که مثل خودت باردارن هستی و اطلاعاتت رو باهاشون به اشتراک می ذاری!! به نظرم مفیدترین بخشش درباره تغذیه بود من پیش خانم دکتر قلمبر سزارین شدم شما چند ماهتونه؟ دکترتون کیه ؟