گل پسرگل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرعلی هدیه خدا

اردیبهشت 93

1393/4/10 15:10
نویسنده : مامان و بابا
398 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

از مهمترین کارهایی که تو این ماه انجام می دادی ، سینه خیز رفتن بود. خیلی حرفه ای و نظامی این کار رو انجام می دادی.

جالب بود اوایل برای تشویقت وقتی اسباب بازی می ذاشتیم جلوت ، حرکت نمی کردی ، اما به محض اینکه کنترل ، گوشی خونه یا موبایل می ذاشتیم با سرعت تمام حمله می کردی و میومدی جلو.

با سینه خیز رفتنت کار من هم سخت تر شر ، دیگه روی تخت خودمون یک ثانیه هم بدون چیدن بالش و ایجاد محافظ برات نمی تونستم تنها بذارمت و علاوه بر اون دامنه حرکتیت زیاد شده بود و من باید دائما کنترلت می کردم .

 

تو ادامه مطلب هم عکس هایی از این ماه رو برات می ذارم.

 

دوست دارم بی نهایت

بوس

 

 

 

 

به به پای کفشدوزک چقدر خوشمزه است. حتما قوت هم داره!!!

 

 

اینم عکس های جشن دندونی آوا جونی

آوا جون مرواریدهات مبارک!!

بذار ببینم کارا ردیفه یا نه؟ چیزی کم و کسر نیست ؟؟

 

 

 

 

 

 

عمو زنجیر باف بله ......

 

بذار مماخت و تمیز کنم !!

 

 

اتل متل توتوله ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

فرناز خاله آرسن جون
11 تیر 93 16:42
دوست گلم ممنونم بابت پیامهای قشنگت والا منم میام وبلاگتون رو میبینم وقت نمیشه پیام بذارم والا میبینم امیر علی هر روز چقدر بزرگتر میشه و خوردنی تر خدا حفظش کنه جشن دندونی اوا جون رو هم تبریک میگم عالی شده
مامان و بابا
پاسخ
مرسی عزیزم از لطفت آرسن جان رو از طرف من ببوس
مامان تسنیم
12 تیر 93 9:04
زودی بزرگ شو امیرعلی جون که دختر ما خیلی مشتاق بازی باهاته
مامان و بابا
پاسخ
چشم خاله جونی من هم خیلی دوست دارم با تسنیم جونی بازی کنم. برای تسنیم
مامان محمدهانی
26 تیر 93 15:54
سلام عزیزم تازه روزهای خوبته بزار انشا الله راه بیوفته دیگه یه لحظه هم نمی شینه خدا برات حفظش کنه . با اجازهات وبلاگتون رو تو لینک دوستامون گذاشتم اگر شما هم این کار رو بکنید ممنونتون میشم روی پسره گلت رو ببوس
مامان و بابا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون لطف کردید شما هم پسری رو ببوس
مامان محمدهانی
28 تیر 93 1:20
سلام عزیزم خیلی پسره نازی داری خدا برات حفظ کنه ما شما رو تو لینک دوستامون گذاشتیم اگر شما هم مایلید این کار رو بکنید تا بازدید کننده وبلاگمون بیشتر بشه ممنونت میشم