گل پسرگل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

امیرعلی هدیه خدا

اولین جشن عروسی

1392/11/19 12:17
نویسنده : مامان و بابا
635 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلیniniweblog.com

پنج شنبه گذشته (18/11/92) برای اولین بار رفتی جشن عروسی niniweblog.com .

من خیلی نگران بودم و می ترسیدم که شما اذیت بشی.  از صداها niniweblog.com

می ترسیدی و گریه می کردی و کلی تو بغل بابا علی بیرون سالن بودی و بابا راه می بردنت . از طرفی هم هوا سرد بود  من نگران بودم که خدای نکرده سرما نخوری.

به هر ترتیب اولین جشن عروسی رو سپری کردیم و چندتا از عکسهاش رو تو ادامه مطلب برات می ذارم.

 

 

 

1

امیرعلی ، بابا علی ، عرفان و عرشیا

2

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

سودابه
19 بهمن 92 13:43
همیشه به عروسی..ایشالله عروسی گل پسری
مامان و بابا
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا برای باران جون تصور کن ه روزی این فسقلی ها قراره عروس و دوماد بشن!!!
خاله بهاره(مامان آوا)
19 بهمن 92 22:44
خاله به قربونت عزیزم.انشااله عروسی خودت جیگره خاله. اینها هم پیش پرداخت بوسهای دامادیته.
مامان و بابا
پاسخ
خاله جون من بیشتر از این حرفا بوس می خواما !!!
سودابه
21 بهمن 92 12:37
مامان و بابا
پاسخ
چرا عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سودابه
27 بهمن 92 15:26
تصور عروسی فسقلیهامون ناراحتم میکنه..
مامان و بابا
پاسخ
چرا ناراحت می شی اتفاقا خیلی خوبه
فرناز خاله آرسن جون
30 بهمن 92 16:09
تو خودت دومادی خاله ،ایشالله عروسی خودت جیگرم
مامان و بابا
پاسخ
وای کی می شه این فسقلی ها دوماد شن