گل پسرگل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

امیرعلی هدیه خدا

سه ماهگیت مبارک!

1392/11/6 21:15
نویسنده : مامان و بابا
815 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم عسلم

فردا شما به امید خدا وارد چهارمین ماه زندگیت می شی.

پیشاپیش تبریک می گم.

 

1

 

 

2

آوا جون برام شاخ نذار !!!

 

3

این کار رو جدیدا یاد گرفتی. معمولا وسط خواب با این قیافه بیدار می شی. البته خیلی قشنگتره ولی نشد عکس بهتری بگیریم . چون زیاد تکون می خوردی.

 

5

 

6

 

7

 

8

9

 

اینم از عکسات با کیک تولدت . که تا حالا به دلیل مقارن بودن با محرم و صفر نتونسته بودیم برات کیک بگیریم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

فرناز خاله آرسن جون
7 بهمن 92 22:22
3 ماهگی امیرعلی و 5 ماهگی اوا جون مبارک باشه خیلی جیگری خاله اون عکس خیلی جالبه که آوا شاخ گذاشته کیکت هم عالیه خاله
مامان و بابا
پاسخ
مرسی عزیزم چشاتون قشنگ می بینه دیگه آوا جون بزرگتره هرکاری انجام بده درسته
خاله فریبا
8 بهمن 92 1:59
خیلی هم خوشحال می شیم با شما دوست باشیم. شما هم با افتخار لینک شدین
مامان و بابا
پاسخ
خدا رو شکر ممنون از لطفت
مامان کوثر
8 بهمن 92 12:43
سلام با خوندن پست های مامان و بابایی شما وسوسه شدم بابای کوثر رو هم درگیر کنموب جالبی دارید، ولی نفهمیدم چرا غافلگیر شدید گرچه کوثر ما هم ما رو حسابی غافلگیر کرد، اما فکر میکنم هرچی هم برای بچه دار شدن برنامه ریزی کنی باز انقدر حسش خاصه که غافلگیر میشی، اینو مامان نی نی بهتر میفهمه نه؟؟ به ما هر سر بزنید، خوشحال میشیم
مامان و بابا
پاسخ
ممنون نظر لطفته عزیزم
آرنی
10 بهمن 92 12:46
سلام ساراجون خوبین ؟ سارا جون نینیتون خیلی نازه وگوگولیه من که عاشقش شدم گلم من دوست دارم لینکتون کنم اگه اجازه بدین بوس برای امیر علی عزیزم
مامان و بابا
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم ممنون به ما سرزدی
مامان تسنیم خانوم
12 بهمن 92 9:29
خدا براتون حفظش کنه عکسهاش خیلی خوبن
مامان کوثر
14 بهمن 92 9:33
سلام با اجازه شما امیرعلی جان رو لینک کردم
سودابه
15 بهمن 92 15:16
سه ماهگیت مبارک عسلی