گل پسرگل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرعلی هدیه خدا

اولین ویزیت دکتر

1392/4/1 10:49
نویسنده : مامان و بابا
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونماچ

اول بگم که با کار خاله بهار کلی سورپرایز شدم!!!! و ازش ممنونم که به ما افتخار دادن و برامون پست گذاشتند.

اینکه خاله به راحتی تونسته بودند پسورد ما رو حدس بزنند نشون دهنده سکیوریتی بالا است !!!!!!!!!!!!

 

روز چهارشنبه ،14 فروردین اولین وقت ویزیت رو داشتیم .

ساعت 6:30 با خاله بهار و بابا علی 5 نفری رفتیم دکتر . وقتی وارد مطب شدیم خاله بهار به خانم دکتر گفتند دستتون خوب بوده خواهرم هم باردار شده!متفکر

تازه صدای قلب ناز گل جون رو هم شنیدیم و من ضبط کردم . خیلی قشنگ بود . خاله قربون تالاپ تولوپ قلبش بره. قرار شد برای تعیین جنسیت خاله دو هفته دیگه برن سونو.هورا

بعد نوبت ما شد و من سوالایی رو که نوشته بودم پرسیدم درباره این که چی بخورم و چی کار کنم.

و وقتی به خانم دکتر می گفتم تو این مدت چی کارا کردم ، خانم دکتر می گفتن ان شا الله که اتفاقی نیافتاده.

مولتی و یتامین و ویتامین E دادن که یه روز درمیون باید بخورم . خاله بهار بهم اسید فولیک 5 داده بودن که خانم دکتر گفتن همون اسید فولیک 1 کافیه. تازه من خیلی دوغ گازدار کاله دوست دارم که گفتن دوغ های آماده نخورم چون مواد نگه دارنده داره و اگه خواستم خودم با ماست دوغ درست کنم و بخورم.

و دو هفته دیگه باید برم سونو و نتیجه رو ببرم.

امیدوارم که نتیجه سونو خوب باشه.

البته لازمه بگم که بابا علی از اینکه اجازه ورود به مطب رو نداشتن ، ناراحت بودن.افسوس

 

بوس بوس

ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زینب السادات(مامان تسنیم)
18 فروردین 92 0:14
ان شاالله که سالم سالم یه روز خوشگل پاییزی میاد تو بغلت