گل پسرگل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

امیرعلی هدیه خدا

شروع زندگی سه نفره

1392/8/10 22:21
نویسنده : مامان و بابا
486 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه


من پسر خشگل مامان و بابا (امیرعلی) بدنیا اومدم و زندگیه مامان و بابا رو شیرین تر از عسل کردم(البته قبل هم شیرین بود ولی الان یه چیز دیگست) دست و جیغ و هورااااااااااااااااااااااااااا. 

 

 

      

امروز من چهار روزه شدم. هورااااااا  

 

قلب مامان و بابا واسه من مثل قلب گنجشک می زنه  

تو این چند روز مامان و بابام لحظاتی رو تجربه کردند که غیرقابل توصیفه و هرچی از شیرینیش بگن کم گفتن.


من مَموشیه مامان و بابامم 

اینم چند تا از عکسام

 

این اولین حمام من

 

اینم بعد از حمام

 
 

اینم با دختر خاله جونم

 

اینم یکی دیگه با آوا جونم

اینم من و بابام

 اینم من و پسر عمه هام عرفان و عرشیا

 اینم یکی دیگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان تسنیم
11 آبان 92 8:20
عزیزم خیلی خوش اومدی به این دنیای زیبا آوا خانوم را ببین چه گلی شده انشاالله که امروز هم بری آزمایش بدی و زردی نداشته باشی این جمعه هم با هم بریم همایش شیر خوارگان حسینی
سمیرا سلیمانی
11 آبان 92 21:34
امیر علی جون، صحت آب گرم . خاله قربونت، چقدر ناز شدی.
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
12 آبان 92 1:39
عزيزم ايشالا سالم و صالح و شاد زير سايه پدر و مادر بزرگ بشه . أمير علي خان شما هم مثل زهرا كوچولوي ما مسافر كربلاست !
خاله مطهره
13 آبان 92 10:40
سلام عزیز خاله خوش اومدی .نمیدونی از دیدن عکسات چقدر ذوق کردم و چقدر دلم میخاد زود بیام ببینمت. خاله جون مامان سارا همش به من میگفت بیام اینجا رو ببینم اما من (شرمنده) یادم میرفت اما امروز که گفت عکساتو گذاشته دیگه زودی اومدم ببینم. میبوسمت خاله جون.
خاله فاطمه
13 آبان 92 14:37
اوووووووووووووووخی...این گل پسر ببییییییییییییین خاله معلومه خوش خوابیا! ایشالا که یه زندگی سراسر شادی و سلامتی رو در کنار مامان و بابای خوبت تجربه کنی.بوووس
خانمي
29 دی 92 20:29
اي جونم قدمت مبارك گل پسر