گل پسرگل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

امیرعلی هدیه خدا

ممنونم

1392/4/1 10:58
نویسنده : مامان و بابا
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

بالاخره تکون خوردی

ممنونم که مامان کم حوصله ات رو خوشحال کردی. ماچماچ

دیروز یه چرت زدم ، وقتی بیدار شدم میوه خوردم و دوباره دراز کشیدم ، که یهو احساس کردم تو دلم یه جوریه وقتی دقت کردم دیدم بله شمایی که داری بازی می کنی و تکونا رو قشنگ با دستم هم می تونستم احساس کنم . شاید دو دقیقه داشتی ورجه وورجه می کردی.

البته زنجان هم که بودیم یه شب یه تکون گنده زیر دستم خوردی که من جیغ زدم ولی دیروز حسابی طولانی بود.

 

بازم مرسی گلم

دوست دارم

مراقب خودت باش

ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سودابه
19 خرداد 92 11:48
تکون خوردن کنجدت مبارک سارا جون...


مرسی عزیزم
نی نی شما خوبه ؟
سرویسش رو انتخاب کردید
مامان تسنیم
20 خرداد 92 10:29
شیرین ترین لذتهای یک زن مبارکت باشه شیرینی که هیچ مردی درکش نمیکنه


مرسی عزیزم
واقعا موافقم بیچاره آقایون از چه لذت هایی محرومند
سودابه
21 خرداد 92 11:00
خوبه عزیزم..هنوز نه تو رنگش موندم..


خدارو شکر