گل پسرگل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

امیرعلی هدیه خدا

اولین جشن تولدی که رفتی

1392/4/1 10:53
نویسنده : مامان و بابا
481 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

امروز ١٩ فروردین اولین سالگرد تولد تسنیم خانم دختر خاله زینب و دایی صدرا است . مامان و بابای تسنیم هم دانشگاهی های من و بابایی بودن و الان هم دایی صدرا همکار ما هستند.

دیشب خاله زینب ما رو دعوت کردند خونه شون . راستی قبلش یه سر رفتیم امامزاده نزدیک خونه شون .

تسنیم دیشب حسابی خوردنی بود ماچ اول که رفتیم سریع پرید تو بغل من . بعد هم یه مهر برداشت و به سبک خاله پیرزن ها نماز خوند. وقتی بهش می گفتیم دایی ات چی کار می کنه اخم می کرد و زیر چشمی نگاه می کرد. ماچ وقتی هم براش تولد تولد می خوندیم می خندید و دست می زد .حسابی ما رو با کاراش خندوند.

خلاصه شب خوبی بود.هورا

یه نکته یادم اومد این اولین جشن تولد نبود که رفتی . روز دوم عید خونه دایی حسین  مامانی بودیم که یادمون اومد تولد دایی ناصر مامانی ، و دایی احمد مامانی هم اعلام کردند که سالروز ازدواجشونه!   رو ز ٤ فروردین هم تولد علی پسرخاله مامانیه تازه از همه مهمتر ٢٨ اسفند هم تولد بابا علیه !!!!!!!!!!!هورا

به افتخار تمامی این مناسبت ها ، یه جشن کوتاه برگزار شد البته من و خاله الهام در حال شستن ظرف ها بودیم و نتونستیم خیلی از جشن لذت ببریم . با این تفاسیر دیشب شما چهارمین جشن تولدن رو رفتی خنده

حالا باید اعتراف کنم که شما از نازگل خاله بهار قرتی تری !!!!!!!!!!!! آخه نازگلی دوتا جشن  عروسی رفته و من تو وبلاگش نوشتم که خیلی قرتی تشریف داره ! اما می بینم شما با یه عروسی ، یه سالگرد عروسی و چهارتا جشن تولد از خاله زادت خیلی قرتی تری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ماچ

 

بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)