گل پسرگل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

امیرعلی هدیه خدا

بدون عنوان

1392/3/6 11:21
نویسنده : مامان و بابا
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیروز نیمه رجب بود و روز اعمال ام داوود.

مامان تی تی هم یه مجلس کوچولو داشتند. خیلی خوب بود کلی از همسایه های قدیمی و دوستامون اومده بودن و همه تا من رو می دیدن ، حضور شما رو تبریک می گفتن. و برات آرزوی سلامتی می کردن.

فکر کنم دیروز یه کوچولو خسته ات کردم .( ببخشید ماچ)

پنج شنبه گذشته با بابا علی رفتیم آزمایشگاه نیلو برای آزمایش غربالگری . چهارشنبه هم باید بریک جواب رو بگیریم . خیلی نگرانم ناراحت امیدوارم سالم و سلامت باشی.

خودت هم برای خودت و هم برای ما دعا کن . چشمک

آخه من جمعه آزمون ارشد دانشگاه آزاد دار م . البته این اولین آزمون دانشگاه آزادهخنده آخه در تمام این سال ها فقط آزمون سراسری رو شرکت کرده بودم !!!!!

 

منتظر خبرای خوب هستیم

دوست داریم

برامون دعا کن

بوس

بوس

بوس

ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سودابه
6 خرداد 92 11:42
نگران نباش عزیزم منم این نگرانی آزمایش غربالگری رو داشتم ..ایشالا که نی نیت سالم سالمه..امیدوارم امتحانت رو هم خوب بدی ..




سلام عزیزم

ان شا الله

برامون دعا کنید

نی نی شما خوبه ؟




سودابه
7 خرداد 92 10:27
مرسی خدارو شکر خوب خوبیم
SaYa
9 خرداد 92 11:55
سلام عزیزم خووووبی؟کم پیدایی عزیزم ایشالله که قبول میشی استرس نداشته باشیا فدات شم
سودابه
11 خرداد 92 16:40
سلا عزیزم امتحانت چطور بود؟؟ج تست غربالگری کی میاد؟؟


سلام عزیزم
مرسی که به یاد ما بودی بله گرفتم