گل پسرگل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

امیرعلی هدیه خدا

آشتی ، آشتی

1392/3/4 11:29
نویسنده : مامان و بابا
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان

سلام قربونت برم ، فدات شم ، چرا قهر کردی ؟؟؟؟گریه

دورت بگردم ! می دونم خیلی وقته برات چیزی ننوشتیم ، خودم هم شدیدا عذاب وجدان داشتم. اما چه کنم ، مامانی خیلی تنبله !!!! از الآن هم باید عادت کنی به تنبلی های من. مژهخجالت

البته این مسئله سبب خیر شد ، خاله مائده که نظر نمی دن اقلا این جوری افتخار بدن یه دو خطی برای ما بنویسن !!!!!!!!!! ولی انصافا دستشون درد نکنه باعث شدن ما یه حرکتی انجام بدیم. تشویققلب

 

 

 

امیدوارم با من آشتی باشی آخه جیگری دهر بده ، نبین هی من به بابا علی می گم نینی باهات دهر!!!خجالتچشمک

 

در مورد بابا علی هم خودت می دونی با هم کنار بیاید ببینید آشتی می کنید یا نه !!!شیطانشیطان

 

دوست دارم هوارتا ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)