گل پسرگل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

امیرعلی هدیه خدا

خبرای داغ

1392/2/14 13:25
نویسنده : مامان و بابا
442 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

تو این چند روزی که وقت نکردم برات ینویسم کلی مطلب دارم که بهت بگم.

اتفاق ها رو به ترتیب تاریخ می گم

اولین خبر این که روز دوشنبه متوجه شدیم شما داری دختر خاله دار می شی ! دست و جیغ و هورای بلند تشویقهوراخنده

مبارکه ، از همین جا باز به خاله بهار و عمو وحید تبریک می گم . امیدوارم دخملی سلامت و شاد و عاقبت به خیر باشه .

عصر هم که بابا علی از سر کار اومدن کلی سورپرایز شدیم ! آخه متوجه شدیم یکی دیگه از همکارای بابا هم دارن بابا می شن. هیپنوتیزم از همین جا بهشون تبریک می گم و براشون آرزوی سلامتی می کنم . ما با مامان و بابای این نی نی یه سفر مشهد رفتیم .

 

ولی به قول بابا علی خودمون تو پیک جمعیت بودیم نی نی مون هم تو پیکه !!!!!!

 

خبر بعد این که روز سه شنبه دو تا از دوست جونی های من ، خاله فاطمه و خاله مطهره اومدن خونه مون . خاله ها نمی دونستن که شما تشریف دارین ولی انقدر قیافه مامانی ضایع شده که تا خاله فاطمه چشمشون به من افتاده همون در حال در آوردن کفش همه چیز رو فهمیدن و هر چی من سعی کردم که بگم خبری نیست فایده ای نداشت .عینک

و بعد تا خاله مطهره اومدن سریع همون دم در خاله فاطمه گفتن ما اینجا 4 نفریم !!!!!!!!!!!! و خاله مطهره کلی ذوق کردن .

یه خبر خاله فاطمه ( که البته لطف کردن و برامون نظر هم گذاشتن ) نامزد کردن و قراره شهریور ماه بعد از برگزاری جشن عروسی برن اسکاتلند هورا

البته این خاله مهربون قول داده از اون جا برات کلی هدیه بیاره ( دست و جیغ و هورا ) اینو اینجا گفتم که بعدا زیرش نزه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! و چون همیشه تسنیمی از اسکایپ و خاله آسیه اش می گه نی نی ما هم با خاله فاطمه اش تریپ اسکایپ بذاره !!!!!!!!!!!!!خجالت

 

 

خبرهای روز چهارشنبه هم باشه برای بعد

 

شیطون مامان بای بای

مراقب خودت باش ماچ ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان تسنیم
14 اردیبهشت 92 12:21
برای بهاره که خیلی خوشحال شدم!!!
ولی اگه نی نی شما پسمل بشه کشتمت! همبازی دخمل میخوایم برای تسنیم



سلام عزیزم
خیلبت تخت دخمله !!!!!!!!!
تازه اگه پسر شد دو تا دخمل ها می تونن دست به یکی کنن و هی اذیتش کنن
خاله فاطمه
14 اردیبهشت 92 15:38
من از همین تریبون اعلام میکنم که من سر قولم هستم خاله جون و برات کلی لباسای خوشکل موشکل میارم عزیزم
دست و جیغ و هوووورااا
اومده بودم عسک جدید نی نی مونو ببینما پ کوش ش؟؟؟



سلام فاطمه جون
وقت نکردم ولی سریع می ذارم
مملی
14 اردیبهشت 92 16:10
بابا ندید بدیدها
دختر یا پسر فرقی نداره
شیرینی زندگی بچست خدا هر دوشونه دوست داره
اون باباشم که دیگه تو پیک جمعیت اضافی چه برسه به بچه ای که خودش همه رو غافلگیر گرده


سلام
می شه خودتون رو معرفی کنید
عمو وحید
14 اردیبهشت 92 23:18
سلام عمویی
به خدا سه چهربار برات نوشتم ولی نمی دونم چرا ok نمی شه.
خوبی عزیزم.انشالله شما هم صحیح و سلامت باشید و بدونی که شما هم عین نی نی ما عزیزی و کلا برای شما همه چی عین هم پیش میره.
از طرف من و خودت از مامان بابایی تشکر کن و مواظب خودتون باشید.
خوشگله با نی نی خاله بهاره هم بازی کن و دعای خیرتون فراموش نشه.
دوست دارم.خیلی زیاد


سلام عمو وحید واقعا ممنون
خیلی خوشحالمون کردید