گل پسرگل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

امیرعلی هدیه خدا

دی 93

1394/6/22 15:18
نویسنده : مامان و بابا
1,045 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم 

 

 

عاشق این فیگورتم

 

 

 

تو این ماه برای بار با آوا جون و خاله بهار رفتیم کیدزکلاب ، کلاس مادر و کودک ، خیلی خیلی خوب و عالی بود. نیکا جون آخر کلاس به من گفتن ، امیرعلی خیلی روابط عمومیش از سنش بالاتر و بهتره و این به خاطر داشتن دخترخاله همسنه. 

خدا روشکر

شما هم حسابی بازی کردی و از فضا لذت بردی

 

 

 

امیرعلی و اولین تجربه شن بازی

امیرع

 

 

آوا جونی ، مهتا گلی و امیرعلی

 

عاشق مهری و نماز میخونی ، جالبه این کار رو کامل کامل انجام میدی

 

امیرعلی و تسنیم جونی 

اون شب حسابی دوتایی شیطونی کردید و کلی هم رقصیدید

امیرعلی و غذا خوردن ( البته پخش کردن!!!!)

 

سرگرمی جدید گل پسر

ریختن کتابها از کتابخونه روی زمین و ایستادن روشون

بس که بچه ام اهل مطالعه است!!

داشتم تو آشپزخونه کار می کردم ، دیدم صدات نمیاد ، هرچی گشتم پیدات نکردم ، اصلا شوکه شده بودم ، یهو دیدم بله آقا تشریف بردن زیر میز ناهارخوری

دیگه می تونی لگوها رو روی هم قرار بدی

این کیه توی آینه ؟     میخواد با من حرف بزنه !!!

 

 

امیرعلی و فریما جون

اینجا من و فاطمه جون صدتایی عکس گرفتیم این یه دونه بدک نشد 

بس که دوتایی تکون می خوردید

 

نقاشی کشیدن یا به قول خودت " نشی"

 

 

امیرعلی و آوا در حال تغییر دادن دکوراسیون

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان بهار
23 شهریور 94 8:39
عشق خااااااااله دورت بگردم عزیزم چه عجب مامان سارا به وبلاگ شما سرزدن
مامان و بابا
پاسخ
حالا هی به من تیکه بندازید
خاله مائده
25 شهریور 94 16:01
سلام.بالاخره مامان سارا تصميم گرفت وبلاگ رو آپديت كنه. خيلي خوشحال شدم وقتي پست جديد ديدم. چقدر اميرعلي الان قيافه اش نسبت به قبل تغيير كرده.
مامان و بابا
پاسخ
بله اگه خدا بخواد تنبلی روگذاشتم کنار