گل پسرگل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

امیرعلی هدیه خدا

این روزها

1392/9/27 18:39
نویسنده : مامان و بابا
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

به سلامتی امروز پنجاه روزه شدی.

تو این مدت خیلی تغییر کردی. دیگه من و بابا رو می شناسی  ، به صداها واکنش نشون می دی و گاهی اوقات هم سعی می کنی جواب ما رو بدی. البته اگه دل درد اجازه بده!!!

 

چند وقتی هم هست که روی دست و پاهات تاول میزنه . وقتی می ترکه حسابی بی قراری می کنی . البته این مسئله حسابی نگرانمون کرد . وقتی برای سوختگی پات رفته بودیم دکتر ، گفت باید متخصص پوست معاینه کنه. روزایی که برای سوختگی پات خونه مامان مهین بودیم ، روی انگشت دستت یه تاول خیلی بزرگ زد . ما هم حسابی ترسیدیم و وقتی پیش یه متخصص اطفال دیگه رفتیم ، باز گفت باید متخصص پوست معاینه کنه. 

ما هم بعد از اینکه متخصص پوست خوبی پیدا نکردیم شب اورژانسی بردیمت بیمارستان رازی ، که متاسفانه انترن و رزیدنتی که اونجا بودن ، به قدری بد و با تعجب به شما نگاه کردن که من قلبم داشت میومد تو دهنم !! و آخرش هم گفتن فردا صبح بیارید استادمون ببینن و نظر بدن.

ما که حسابی ترسیده بودیم دوباره شما رو پیش یه دکتر دیگه بردیم و ایشون هم گفتن متخصص پوست باید معاینه کنه.

شب وقتی تاولت ترکید حسابی گریه و بی قراری کردی . و فرداش هم رفتیم پیش خانم دکتر نصیری که خیلی مهربون بودن و گفتن اگه تا سه هفته دیگه باز تاول زدی باید بریم برای نمونه برداری . و اینکه پوستت خیلی حساسه و باید خیلی مراقب باشیم .

 

 

و اما عکس های این مدت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و این هم فریما جون که چند روز پیش اومده بود دیدنمون.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله ی نی نی متین
27 آذر 92 19:13
الهی عزیزم ایشالا که چیز خاصی نیست خیلی نازی داداشی میشه لینکت کنم ؟ خوشحال میشم بهم سر بزنی !
فرناز خاله آرسن جون
30 آذر 92 14:15
یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست شب یلدا مبارک!
سودابه
30 آذر 92 18:18
ایشالا که تاول پوست نازت وب خوب میشه ...