گل پسرگل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

امیرعلی هدیه خدا

بدون عنوان

1392/4/1 11:14
نویسنده : مامان و بابا
459 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

گفته بودم 19 خرداد تولد خاله بهاره. اینم عکس کیک تولدش !!!!خنده

شمعش نظر من بود و گفتم هم که چیدن اون همه شمع فضای روی کیک رو پر می کرد و نمی شد این کار رو کرد. قهقههقهقههقهقهه

کیک تولد مامان بهار

 

 

راستی یه خبر دیگه مامان تی تی هم که کاندید شورای شهر شده بودن با وجود اینکه اصلا تبلیغات نکرده بودن ، تونستن آرا خوبی به دست بیارن . ولی واقعا من به داشتن همچین مامان اکتیوی افتخار می کنم و دلم برای تو می سوزه که اصلا مامانت به مامان بزرگت نرفته و برای همین بهت پز می دم .

چون من مامانی دارم که مامان شما انگشت کوچیکه اش هم نمی شه .چشمک

از خود راضیخندهزبان

 

 

 

ماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سودابه
25 خرداد 92 12:26
وای چه کیک خوشمزه ای...موفقیت مامان تی تی هم مبارک عزیزم...


مرسی گلم
اسماء
27 خرداد 92 17:22
دوستی را که چشم انتخاب کند ، ممکن است محبوب دل نشود ولی آن را که دل انتخاب کند ، بی گمان نور چشم خواهد شد . . خوشحالم از اشناییتون
SaYa
2 تیر 92 22:13
مبارکه عزیزززززززم
حالا خاله چند سالش شد؟


؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟