گل پسرگل پسر، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

امیرعلی هدیه خدا

شهریور 94

1394/11/10 19:21
نویسنده : مامان و بابا
920 بازدید
اشتراک گذاری

مهم ترین اتفاق این ماه تولد آوا گلی بود که باعث شد ماه خوبی رو شروع کنیم

تولدت مبارک عشق خاله صد ساله بشی

 

دیگه حسابی کامل حرف میزنی 

شکل ها رو کامل میشناسی و در وسایل اطرافت شکل ها رو بهمون نشون می دی 

دایره ، مربع ، مثلث ، مستطیل  و بیضی 

اسمشون رو هم کامل و درست میگی 

جالبه که من اصلا اصراری بهت برای یاد گرفتنشون نکردم ، خودت خیلی مشتاقانه یاد گرفتی و تکرار کردی .

آخر این ماه هم حسابی مرد شدی !!!!! تبریک میگم پسر گلم

البته خیلی خیلی اذیت شدی ، چون حسابی وابسته شده بودی . شب اول هم خیلی بی قراری کردی

 

دوست دارم عزیزم

 

 

 

 

 

 

اینم وضعیت کیک!!!!

 

امان از دست این دوتا وروجک

یه دقیقه رفتم از اتاق بیرون و .....

فروشگاه رنگین کمان ( تیراژه )

 

ساخت دستبند با فانی بافت 

 

امیرعلی و ترنم جون 

 

 

عروسی دختر دایی بابا علی 

من گفتم سرو صدا زیاده و شما اذیت میشی ، سریع برگردیم 

ولی جالبه که شما کلی خوشت اومد و حسابی رقصیدی 

به زحمت آوردیمت بیرون

 

 

 

 

از دیدن ماهی ها تو آب متعجب و ذوق زده شده بودید 

کلی جیغ زدید

 

اسباب بازی جدید پسر ( سرسره )

 

یه روز با عرفان و عرشیا جون هم  رفتیم پارک ارم

جدیدا کارتون میکی موس رو دیدی و حسابی شخصیت هاش رو دوست داری 

اینجا هم با دیدنشون خوشحال شدی 

موقع دیدن سی دی پلک نمی زنی !!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)